Försenad bastuleverans

Varför är min beställning försenad?

Det senaste månader har efterfrågan på transporter varit mycket stor. Detta beror delvis på ökad efterfrågan på medicinsktekniska produkter samt förbrukningsvaror till sjukvården samt att många företag vill säkra upp sin egen produktion med ökade beställningar av komponenter. 

Det har lett till att rederierna är överbokade på sina fartyg och saknar plats för trafik. Flertalet rederier har även prioriterade transporter till Nord Amerika vilket resulterar att färre fartyg går till Europa. Tyvärr har det medfört stora leveransförseningar för våra produkter.

Vi beklagar den uppkomna situationen och arbetar intensivt för att åter få in våra modeller på lager. Vi hoppas på Er förståelse för den extraordinära situationen som vi har för tillfället. Följ leverans ankomsten för respektive modell på vår hemsida, vi reserverar oss för ev. förseningar då även personalbrist på hamnar i Europa ytterligare kan påverka den normala hemtagningstiden. 

Dags för leverans!

Så snart vi har den bastu ni har beställt på lager kommer vi att ta kontakt med er. Vi sänder email eller ringer till er för att få ett OK att vi kan påbörja leveransen hem till er. 

Leveransen sker med DHL som kommer smsavisering ett förslag på en leveranstid. I sms:et följer ni DHL:s anvisningar för att bekräfta, alternativt omboka leveranstiden.     

Med vänliga hälsningar 

Luxway Nordic  AB